آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

معرفی کتاب های آزمون تیزهوشان پایه ششم 

1 - هوش کمپلکس ششم مهروماه 

کتاب هوش کمپلکس انتشارات مهر و ماه یکی از کتابهای درسی است که برای استفاده دانش آموزان کلاس پنجم و ششم تدوین و نوشته شده است. همانطور که می دانید انواع مختلفی از هوش وجود دارد و بر این اساس کتاب فوق برای شناسایی انواع هوش طراحی شده است. در واقع ، با ارائه یک ارزیابی مهارت عملی در این کتاب ، می توانید میزان و نوع هوش خود را حدس بزنید.

جالب است بدانید که هر فرد از دو درصد از کل قدرت تدبر و تعقل خود استفاده می کند ، بنابراین هر شخص قدرت و توانایی بهره مندی بیشتر از این قدرت خدادادی را دارد. یکی از راه های بارور سازی و شکوفایی مقاومت انسان ، تمرین و توانایی ضربه زدن به نقطه شیرین و بهبود آن است. کتاب هوش کمپلکس در این مسیر حرکت می کند و توانایی نمایش انواع هوش را برای دانش آموزان دارد. علاوه بر این ، سوالات و مطالبی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در این کتاب طراحی و تدوین شده است.

ویژگی های کتاب هوش کمپلکس مرجعی برای سوالات درباره هوش و استعداد
کتاب هوش کمپلکس ، که مرجعی برای سوالات مربوط به هوش و استعداد است ، توسط مهندس مصطفی باقری نوشته شده است. این کتاب مهم در سال 1998 به چاپ نهم رسید. اگر می خواهید منبع کامل آن را با توجه به آزمون آزمون پیدا کنید ، باید به کتاب هوش کمپلکس مراجعه کنید. بر اساس نظریه گاردنر در مورد هوش های چندگانه ، این کتاب به عنوان جامع ترین مرجع دوره های آموزش دانشجو و معلم شناخته می شود.

در این کتاب ، ما بیش از 112 بحث را ارزیابی می کنیم. در این کتاب ، بیش از 2300 تست در بخشهای مختلف هوش ، از جمله توانایی کلامی ، توانایی غیرکلامی ، توانایی مهندسی فنی ، خلاقیت و هوش هیجانی مشاهده خواهید کرد. ساختار این کتاب بسیار جامع و مفصل است ، که به توضیحات دقیق و پاسخ های بسیار تشریحی می پردازد. برای اطلاعات کامل در مورد ساختار این کتاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

هوش ET  پایه ششم فرزانگان 

هوش فرازمینی به این معنی است که هنوز هم افرادی هستند که صمیمانه به هوش اعتقاد دارند
پنجمین و ششمین کتاب هوش فرازمینی Et جامع ترین منبع و بهترین کتاب اطلاعاتی در ایران است که زیر نظر مهمترین و بهترین نویسندگان نوشته شده است. وقتی این متن را می نویسم ، تقریباً یک ماه است که کتاب هوش فرازمینی Et مرحله پنجم و ششم چاپ شده و در این دوره در کمتر از 4 نسخه در فرزانگان توزیع شده است ، این به معنای فوق العاده است ، با خواندن سطر به سطر و استفاده از تکنیک ها و راه حل های اطلاعاتی ، هوش قابل مقایسه شما صد در صد افزایش می یابد.
در واقع ، سوالی که می خواستم بپرسم یکی از سوالات مجموعه بل بود ، اما سوال؟
چرا کتاب های پنجم و ششم هوش فرازمینی Et گامی تا فرزانگان در این زمان کم محبوبیت زیادی پیدا کردند؟
در اینجا سه ​​پاسخ محکم برای این سوال آورده شده است. بیایید جواب را با هم بخوانیم
پاسخ 1: جامع ترین کتابی که تکنیک ها و روش های پاسخگویی به تست های هوش را آموزش می دهد ، نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان (من وسوسه شدم که کتاب را به جای دانش آموزان بخوانم) برای نوشتن کتاب هوش فرازمینی و در مقابل گامی تا فرزانگان ششم ، چندین هزار مطالعه و مطالعات زیادی انجام شده است ، در کتاب هوش فرازمینی و پنجم و ششم گامی تا فرزانگان ، شانزده مدل هوش و استعداد آموزش داده شده و تمرین شده است ، و از این نظر ، کاملاً از کتابهای مشابه جدا شده است.
خوب ، اگر قانع نشده اید ، بیایید با هم به جواب دوم برویم.
پس از تغییر در آزمون ورودی استعدادهای درخشان امسال ، تمام مطالب موجود در کتاب ET در پاییز و تابستان بازنویسی شده است ، بنابراین نتیجه می گیریم که کتاب هوش فرازمینی گامی تا فرزانگان 5 و 6 دقیقاً هوشمندترین کتاب است.

 

هوش مالتیپل ششم 

کتاب کامل و جامع یکی از مهمترین کتابها برای دانشجویان است. در داخل کتاب سعی شده است تا آنجا که ممکن است به ابعاد مختلف هوش توجه کنیم که یکی از بهترین کتاب های ممکن برای آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه است.

در این کتاب منابع معتبری مانند آزمایش های هوش چندگانه گاردنر و همچنین آزمون های وکسلر و همچنین تست های هوش کمبریج و همچنین تست های جیمت و همچنین تست های کلاسیک تورستون و استعدادهای مکانیکی تعریف شده است. که دانش آموزان می توانند خود را به بهترین شکل بیان کنند. برای کنکور ششم تا هفتم آماده شوید. لیست کتاب ها دارای چندین فصل است ، ده فصل مهم کتاب به شرح زیر است: فصل اول کتاب ، هوش فضایی بصری و فصل دوم هوش کلامی کلامی نام دارد.
فصل سوم هوش منطقی نام دارد. فصل چهارم هوش ریاضی نام دارد. فصل پنجم هوش اجتماعی نام دارد. فصل ششم هوش فنی مکانیکی نام دارد. فصل هفتم استعداد تحلیلی است. فصل هشتم کفایت داده ها نامیده می شود.
همچنین ، در پایان کتاب هوش ششم و هفتم مالتیپل ، تست های جامعی وجود دارد و در ادامه تست های استعدادیابی پایه هفتم ، آخرین تست انجام شده را برای شما آورده ایم.
اگر شما داوطلبان و والدین عزیز نیاز به خرید کتاب هوش خیلی سبز مالتیپل ششم و هفتم دارید ، می توانید آن را از طریق بانک کتاب زنگ درخواست کنید و کتاب خود را دریافت کنید. همانطور که می دانید ، برای امتحانات ورودی بهترین مدارس در امور خود ، شما باید یک منبع کامل و کامل داشته باشید ، بنابراین انتشارات خیلی سبز با چاپ کتاب هوش مالتیپل ششم به هفتم
این کمک بزرگی به داوطلبان و دانشجویان بوده است. این یکی از کتابهای خوب برای کنکور دانش آموزان تیزهوش و بهترین مدارس و نمونه دولت است که در مورد همه جنبه های هوش و استعداد تحلیلی بحث می کند. این کتاب هوش مالتیپل است. هوش از ششم تا هفتم است. این یکی از بهترین کتاب ها برای شما دانشجویان است و امیدوارم که دوست داشته باشید آن را بخوانید

 

هوش ششم مرشد مبتکران 

هوش تحلیلی و استعداد در سال ششم دبستان یکی از مهمترین بخشهای دانش آموزان است زیرا در روند آموزش جدید با کشف مدارس تیزهوشان و همچنین آزمون های ورودی مدارس نمونه برای متقاعد کردن دانش آموزان از همه محتوای سوال ششم در مورد هوش تحلیلی و استعداد. انتشارات مبتکران برای استفاده کامل از آن ، کتاب فوق را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعه مرشد است و همچنین کلیه سوالات استعدادهای درخشان و تحلیلی در سال ششم را می توان به طور کامل در این کتاب یافت. بیشتر از این کتاب بخوانید. ما به طور کامل و کامل به شما خواهیم گفت
همانطور که گفته شد ، با رویکرد جدید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و همچنین بهترین مدارس در هر معدن کشور ، دانش آموزان سال ششم به منبع خوبی از سوالات مربوط به هوش و استعداد تحلیلی نیاز داشتند. هوش تحلیلی و استعداد 6 ، مجموعه کاملی از تمام سوالات هوش و استعداد را در سال تحصیلی مشاهده خواهید کرد. من در نوشتن این کتاب و خودم ، و بسیاری از افراد دیگر ، مانند سوالات آزمونهای بین المللی و امتحانات ، و همچنین سوالات مدارس تیزهوشان ، از آنها استفاده کردم و این باعث می شود هوش تحلیلی و استعداد 6 مرشد یکی از بهترین کتاب ها در رده خود باشد .
با خواندن کتاب ششم مرشد ، هوش و استعداد تحلیلی ، سازندگان آن سوالات این کتاب را به صورت تعداد و الگوهای تصویری در نزدیک به 1700 سوال پیدا می کنند. نمونه این کتاب کاملاً قابل قبول است. بانک سوالات ششم هوش و تجزیه و تحلیل انتشارات مبتکران دارای 8 آزمون مرحله هوشمند است که به همه آنها در جلد دیگر کتاب پاسخ داده شده است. هشت آزمون نمونه دولتی به همراه پنج آزمون جامع هوشمند و پنج آزمون نمونه دولتی در داخل کتاب ، ششمین هوش تحلیلی و استعداد توسط مخترعین دیده می شود

مشاهده سایر کتاب های کمک درسی در بانک کتاب 





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: